.

Volgers

vrijdag 28 oktober 2016

Kit and Clowder Create and Learn - Pencill class

Hi everyone,
I am back.
I took a blog / craft break since
my grandmother (who was very dear to me)
went over the rainbow brdige to be with my grandfather.
Her passing was so unexpected and I had
to allow myself time off from blogging and crafting.
Even colouring was hard for a short while.

Today I want to share a colouring I made with  Prismacolor
pencils.
It is an older lesson from the Kit and Clowder 
Create and Learn classes for pencils.
I truly enjoyed colouring with pencils again.
Here it is:
--------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Hier ben ik weer.
Ik heb mezelf even een blog/freubel pauze gegund
omdat mijn oma (die me dierbaar was) plotseling is overleden.
Ik hoop dat zij nu gelukkig is en bij mijn opa is.
Ze is plotseling gestorven.
Ik moest even mezelf toestaan een blog / frebeulpauze te houden.

Vandaag wil ik echter een kleursel met jullie delen wat ik gemaakt
heb met Prismacolor potloden.
Het is een oudere les van KIt and Clowder Create and Learn lessen
met potloden.
Ik heb genoten van het kleuren met potloden.
Hier is mijn kleursel:


It was fun and learned a lot.

I will soon visit blogs again, thank you for being so patient.

Thank you so much for visiting my blog.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
------------------------------------------------------------------------------------------
Onwijs leuk om te doen en zoveel geleerd.

Ik zal snel weer blogs bezoeken, alvast bedankt voor jullie geduld.
Superleuk dat jullie vandaag mijn blog bezochten.
Graag tot een volgende keer,
Liefs,
Marion

3 opmerkingen:

  1. so sorry for your loss my dear friend.

    your coloring is amazing and I love it!
    lots of hugs
    take care

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I've missed you! :) Glad you managed to pick up some colouring again, she is gorgeous. Very understandable to need some time, hope you are looking after yourself. :)
    Annabel x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het prentje is super leuk ingekleurd en ziet er prachtig uit vinden we beiden, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.