.

Volgers

dinsdag 29 juli 2014

Kit and Clowder / All dressed up


Cl.ose-ups:



Today I want to share a card with you all that I made.
The image was a freebie from All dressed up stamps and available to all 
Kit and Clowder Facebook group members.
I just had to colour this sweet one with my copics.
I wanted to do something different with the hair so I decided to give the hair multiple colours.
A real challenge to me :).
After a few hickups I finally was pleased with my colouring.
I used Melissa Francis papers on this card.
The embelishments are from Joy crafts, Whiff of Joy and Dutch Dobadoo.
As always I am looking forward reading your comments.

I am entering this card in the following challenges:
Kit and Clowder - Clothing challenge July
Dream Valley #87 - Favo colour combo
-------------------------------------------------------------------------------------
Vandaag wil ik een kaartje met jullie delen.
Het afdrukje was een freebie van All dressed up stamps en werd
beschikbaar gesteld aan alle Facebook groep leden van Kit and Clowder.
Ik moest gewoon deze inkleuren, het is zo'n schattig afdrukje.
Ik wilde iets anders doen met het haar, dus ik besloot het haar verschillende
kleurtjes te geven.
Een echte uitdaging voor mij :).
Na een paar mislukte pogingen was ik eindelijk tevreden met mijn inkleuren.
Ik heb Melissa Francis papier gebruikt voor mij kaartje.
De embellies zijn van Joy crafts, Whiff of Joy en Dutch Dobadoo.
Zoals atlijd ben ik aagje naar jullie reacties.

Dit kaartje doet mee aan de volgende challenges:
Kit and Clowder - Clothing challenge July
Dream Valley #87 - Favo colour combo
Stempelsonnenchallenge #120 - Anything goes

14 opmerkingen:

  1. Love the fab image and colours.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig deze hippie-dame, super ingekleurd Marion, ben weg van deze kleurcombi! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergave afdruk en zó mooi ingekleurd, je kaartje is prachtig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a adorable card !!! Love the colouring and the Layout.
    Thanks for joining us at the Stempelsonnen challenge.
    Big Hugs
    Annett

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeel goed gelukt Marion.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is gorgeous Marion, I love the pretty image and stunning colouring.
    hugs Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een kaartje met een supers ingekleurd afdrukje, en mooie versiersels, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig weer , en je afbeeldinkje is mooi... en ik blijf je gestikte randjes zo gaaf vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fantastic card and coloring
    thanks for playing with us at fussy and fancy
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ein ganz bezauberndes Werk.
    Vielen Dank für die Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.
    LG Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a gorgeous card Marion ! Great layout as always and your colouring of the face is fantastic ! Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tolle Karte!
    Vielen Dank für die Teilnahme an der SsC.

    LG, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous!
    Your colouring is perfect:)
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.