.

Volgers

vrijdag 14 augustus 2015

Aurorawings special contest

Hi everyone,
Today I have a special post I want to share with you.
Mitzi from Aurorawings is having a fundraiser campaign
for a very special and good cause.
Namely a sweet animal called Numbat.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag heb ik een speciale blogpost voor jullie.
Mitzi van Aurorawings is een wervings donatie campagne gestart
voor een heel speciaal goed doel.
Namelijk een lief beestje dat Numbat heet.


It is a very sweet animal, if you want to donate and receive this lovely Numbat 
digi as gift, click here to read more.
I too did a small donation and received a lovely digi as thank you.
This is how I coloured this cute little one:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Is het geen schatje ?
Als je een bedrag doneert, krijg je deze digi als dank je wel.
Klik hier om meer over de actie te weten te komen.
Ik heb ook een kleine donatie gedaan en deze digi als
dank je wel ontvangen.
Dit is hoe ik deze lieve digi ingekleurd heb:


Such a sweet digi.
Here is the card I made with this cute one:
-------------------------------------------------------------------------------------------
De digi en het diertje zijn zo lief.
Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb met deze digi:


I wanted to make a card with almost natural ingridiƫnts, or
should say natural looking.
That is also why I kept this card simple.
The hugs word is made with a clear stamp from Joy! Crafts.
The hearts are dielights from Whiff of Joy.
The pearl brads are also from Whiff of Joy.
The shape is made with the new Dutchdoobadoo Teardrop Shape Art Stencil.
I hope Mitzi's fundraising will bring in some money 
that is so desparately needed.
Thank you all for visiting my blog.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik wilde een kaartje maken met alleen maar natuurlijke 
ingridiƫnten of ik zou moeten zeggen, natuurlijk lijkend.
Daarom heb ik deze kaart ook ietwat eenvoudig gehouden.
Het hugs woord is gemaakt met clear stamps van Joy! Crafts.
De hartjes zijn gemaakt met stansjes van Whiff of Joy.
De parelsplitpennen zijn ook van Whiff of Joy.
De vorm van de mal is gemaakt met de nieuwe Teardrop Shape Art Stencil
van Dutchdoobadoo.
Ik hoop dat Mitzi's donatie een succes wordt en dat
er flink wat geld wordt ingezameld voor dit supergoed doel.
Bedankt dat jullie vandaag mijn blog bezochten.
Tot de volgende keer,
Liefs,
Marion


4 opmerkingen:

  1. Een heel mooi ingekleurd kaartje van een bijzondere vorm, met fijne vogels en een super leuk katje, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So beautiful and great colouring.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so sweet Marion ! Love the shape and the adorable little squirrel ! Enjoy your week-end Sweetie ! Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.