.

Volgers

zaterdag 19 december 2015

Kit and Clowder - Create and Learn December

Hi everyone,
wow, the new Create and Learn class from this 
month is awesome and again it was fun colouring this one.
Learned some new techniques and even got to use my
neon markers for a chance.
Although some hickups, I really love the outcome.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
wow, de nieuwe Create and Learn les van deze maand
is zo gaaf weer en opnieuw een uitdaging en
heerlijk om te doen.
Weer enkele nieuwe technieken geleerd en zelfs
kon ik dit keer mijn neon markers gebruiken.
Ondanks enkele foutjes, ben ik toch trots op het eindresultaat.


The image is from The East Wind.
Thank you so much for visiting my blog today, see you
next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
---------------------------------------------------------------------------------------
Deze digi is van de East Wind.
Bedankt dat jullie vandaag mijn blog bezochten.
Graag tot de volende keer.
Liefs,
Marion

3 opmerkingen:

  1. Het is een enorm gaaf gekleurd afdrukje , Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW ! This is gorgeous Marion ! Her dress looks all glittery and sparkly ! Love it ! Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.