.

Volgers

woensdag 9 maart 2016

Pencill class Kit and Clowder

Hi everyone,
Today I want to share another pencil colouring
I did recently.
I used an image from Saturated Canary, my
second of three images from the Pencill Class at Kit and Clowder.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik opnieuw een potloden kleursel laten zien
wat ik recentelijk gemaakt heb.
Dit keer heb ik een adrukje gebruik van Saurated Canary.
Mijn tweede van in totaal drie stempels die in de Pencill Class 
van Kit and Clowder beschreven worden.


The image is called on my heart and you can find it here
I also made a card with this lovely one,
Of course I added material from the Pencill class embelishments kit.
Papers are digital papers from Michelle R Designs.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Het afdrukje heeeft on my heart en je kunt deze digi hier kopen.'
Natuurlijk heb ik een kaartje gemaakt met deze lieve digi.
Het matieriaal is afkomstig van de Pencill class embelishements kit.
Het papier is digital papier van Micheelle R Designs.


How to colour this image and make this card is all 
available in the class.
I did take some more closeups of the lovely flowers and stuff 
on this card:
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoe je dit afdrukje inkleurd en hoe je deze kaart maakt, staat allemaal
beschreven in de les.
Ik heb nog enkele closeups genomen van de embellies op deze kaart.


I did add a car and stitching to the original idea :)

Hope you enjoyed looking at the pics and 
that I may have inspired you.
For now happy crafting and hugs,
Marion
---------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een katje toegevoegd en mijn stiksels :)

Hopende dat jullie genoten hebben van de foto's
en misschien dat ik jullie geïnspireerd heb.
liefs,
Marion

3 opmerkingen:

  1. Een super gaaf kaartje, heel mooi ingekleurd, prachtige bloemetjes en een mooi katje, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so pretty, Marion! You've done an AMAZING job with your colouring! I think you will ace this class! I love your pretty lace, flowers, doily! Of course the kitty too! Very nice work, my friend!

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.