.

Volgers

donderdag 5 mei 2016

Little Miss Muffet Stamps DT

Hello there,
Today I can share another
inspiration for Little Miss Muffet Stamps with you.
I just love this cute little duckie ever since
I laid eyes on it.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag mag ik opnieuw een inspiratiekaartje met jullie
delen voor Little Miss Muffet Stamps.
Ik vind dit eendje zo lief en leuk, vanaf het'
begin dat ik deze digi zag.


This cute one is called Puddle Jack and you
can find this sweet one here.
Puddle Jack is coloured with copics.

When I saw the image I immediately knew which paper I
wanted to use, the one with the
cute little duckies but somehow
I had difficulties combining this.
So, kinda made a CAS card with this.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Hij heet Puddle Jack en je kunt deze hier kopen.
Puddle Jack is ingekleurd met copics.

Toen ik het afdrukje zag wist ik gelijk welk papier ik
wilde gebruiken.
Het papier met de lieve eendjes die ik pas gekocht heb :)
Maar op de een of andere manier lukte het me niet goed 
dingen te combineren dus
besloot ik een ietwat CAS kaart te maken:


I only added a cat  and a wooden shape word.
Papers are from Scrapberry's .

Thank you all for visiting this blog,
See you next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb alleen een houten woord embelishement toegevoegd 
en een kattenstansje.
Het papier is van Scrapberrty's.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot een volgende keer,
Liefs,
Marion

5 opmerkingen:

  1. Prachtig stikwerk en het heel mooi ingekleurd plaatje maken het geheel mooi af, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so sweet Marion ! I love the background paper ! Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMGoodness, Marion, this one really made me smile! I LOVE the adorable duck and the jumping kitty is so funny! He wants to play! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.