.

Volgers

woensdag 27 september 2017

Daimond Painting

Hi everyone,
Today I want to share a project 
with you all that I have been working on
for a couple of months.
I was so happy I could make this one
as a special gift.
Size is 50 x 60 cm and I truly enjoyed 
every minute I spend on this.
Here is my project:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik een project met jullie delen
waar ik een paar maanden mee bezig ben geweest.
Ik was trots en blij dat ik dit maken mocht
als kado voor een speciaal iemand.
De afmetingen zijn 50 x 60 en ik 
heb van elke minuut genoten dat ik
hiermee bezig was.
Dit is mijn projectje:


I love that the details are so lovely in this painting.
It has a lovely glow but this is hard to catch on camera.

Thank you so much for visiting my blog today.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
-------------------------------------------------------------------------------------------
Ik vind het vooral gaaf dat de details zo mooi tot
zijn recht komen op deze painting.
Het heeft een mooie glans, maar dat is altijd moelijk 
vast te leggen op foto.

Superleuk dat jullie vandaag mijn blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

3 opmerkingen:

  1. Supermooi!!! Marion :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig beeld geworden met duizenden blokjes en in werkelijkheid ziet het er nog mooier uit dan hier, we zijn er erg blij mee, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.